tirsdag den 1. marts 2011

Et bedre imorgen

Jeg har i en længere periode haft en korresponce pr. email og telefon med Sofia Mannings assistent.
Endnu en utrolig spændende person jeg har fået lov til at lære lidt at kende med udspring fra Amio.dk.
Jeg er simpelthen så taknemmelig for de mange mennesker jeg har fået mulighed for at tale med og lære at kende på min nye vej. Det er som en magnet på tiltrækkelse af netværk med nye spændende personer.
Det kan også være lidt overvældende, men på den gode måde og jeg suger til mig med nye indtryk og vinkler på livet.
Som en anden person for noget tid siden sagde til mig. Nyd det og tag imod det, men husk engang imellem at stoppe op og tænk på hvorfor det hele startede, hvad var dit udgangspunkt, så mister du aldrig fodfæste, men du udvikler dig.
Den sætning sidder som printet i min hjerne og hvor har hun dog ret.

Jeg ønskede et bedre imorgen. Og med blandt andet værktøjer fra "Hvad venter du egentlig på?" skrevet af Sofia Manning tog jeg springet.
Du har mulighed for at vinde hendes bog på Amio.dk, da hun har doneret hele 3 bøger til brugerne på Amio.dk.
Er du nysgerrig kan du også læse uddrag fra min email til hende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar