fredag den 18. marts 2011

Jeg vil ha´ kød!

I tre dage har menuen stået på rugbrød.
Jeg kan da godt lide rugbrød, men bare ikke tre dage i træk.
Det har været en hektisk og travl uge, jeg har konstant glemt at tage kød ud af fryseren og tiden løb hurtigt fra mig, så det blev den hurtige. Hos os kalder vi det for buffet og ungerne elsker det, men altså:
Jeg trænger til proteiner, og mange flere end hvad jeg har fået med rugbrød og det sparsomme pålæg der efterhånden var tilbage.

Næ, jeg vil have bøf, med sovs og kartofler.

Nu er det jo ingen hemmelighed, for dig som har læst med i tidligere indlæg, at jeg er til smør, sovs og kartofler.

Så i dag skulle det være og lige fra morgenstunden, havde jeg ingen tvivl om dagens menu. Kød, sovs og kartofler selvfølgelig.

Skæbnen ville jo så, at de mange spændinger i nakken jeg har døjet med længe fik sat sig fast, så med en - uha hovedpine og en skulder og arm jeg næsten ikke kunne bevæge, ja så gik turen ned til en fysioterapeut. Da jeg endelig kom hjem, jamen så var der kun to ting at gøre; indtagelse af Panodil og en sofa.

Da jeg så hører en kommetar, om jeg nu er sikker på, om jeg vil lave steg og vi kunne jo bare...så kan du tro jeg kom hurtigt op af sofaen.
Heldigvis havde jeg også købt hakket oksekød, så når jeg nu har meldt ud, at jeg nægtede mere rugbrød, kom menuen til at stå på hurtige hakkebøffer og brasede kartofler.
Jeg fik kød, jo jo, men imorgen...


Lånt her


Venter der mig noget fast kød. Lammeculotte med sovs og kartofler og så kan jeg da godt snige lidt rodfrugter med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar