fredag den 4. marts 2011

Mad i to etager

Endelig!

Vi har fået sushi til byen, Tokyo Running Sushi.

Jeg var i Næstved i dag for at bestille bord, for nu skal vi have sushi på søndag.
Heldigvis skal vi ikke løbe efter maden, som man jo hurtigt kan tænke med det navn, næ vi skal simpelthen sidde og udvælge vores mad fra et to etagers rullebånd.
Kunsten bliver at vælge, men jeg har allerede udset mig mine favoritter, så skal jeg bare nå at fange dem før naboen, når de kommer kørende forbi.

Jeg skal simpelthen sætte mine tænder i denne Nigiri.

Flyverfiskerogn

Og så skal jeg have Uramaki i lange baner.

Laks, avocado, rejer, agurk

Til min store overraskelse så jeg, at få meter derfra lå der endnu en ny sushirestaurant.
Lidt koordinering i byen ville være mægtigt, for var der nu bare åbnet en Baresso Kaffebar også, så kunne jeg måske undgå, at få for meget hjemve.

Hmm, hvad skal der mon til for at blive Baristachef, så kunne vi måske snart på noget Baresso i Næstved.
Men den der venter, venter ofte på noget godt og se nu bare, vi har fået sushi til byen.
Så nu venter vi blot på kaffen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar