lørdag den 26. februar 2011

Hvor har du sovet i nat?

I dag vågnede jeg til lyden af kaffemaskinens sidste krampetrækninger inden kanden var fuld.
Jeg var faktisk faldet i søvn inde i stuen, så jeg vågnede med skøn udsigt og solskin.
Vores stue har ingen gardiner, da vi jo ingen naboer har, så det er slet ikke nødvendigt.
Så slipper jeg også for at vaske dem:)

Dette er udsigten i stuen.

For det skarpe øje, vil du til højre kunne  se vores flagstang. Juletræet fra sidste år, nu uden grene og stammen malet hvid. Så kan vi altid tage vores flagstang med os, hvis vi flytter en dag:)






Endnu bedre var det, at børnene sov endnu (her hos os sover vores børn længe-hurra) og jeg kunne gå udenfor og nyde min kaffe i stilhed og solskinsvejr.
Sikke en fantastisk start på dagen.
Jeg synes jeg kan mærke, at energien er ved at være tilbage efter en hektisk uge, med lidt sygdom oveni og jeg glæder mig allerede til på mandag og endnu mere Amio.dk.
Men først holder jeg lidt weekendfri, i solskinsvejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar