mandag den 8. november 2010

Lille Peter Edderkop...

Hovedet op, men ikke for længe... måtte jeg sande i går.

Det har simpelthen været de vildeste dage, siden jeg sidst sad og skrev her på bloggen.
Jeg kan egentlig ikke fortælle det helt store for jeg er simpelthen så mæt af indtryk, store beslutninger om dit, dut og dat, at jeg snart ikke ved op eller ned. Kender du det?
Pause, jeg har nok mest af alt brug for en lille pause.
Den får jeg i morgen, for turen går til Kbh igen, af en anden hyggelig slags, men hvor jeg ikke skal tage store beslutninger og stilling til dit, dut og dat.

Jeg havde i går brug for oprydning, både af den indre slags og så den omkring mig.
Jeg fik dog  lidt den der: " Åhh, vil dette ingen ende tage." Først så støvsugede jeg hele huset, det var de første 200 kvm, men så skete det!
Jeg så op og det har jeg ikke gjort meget længe må jeg erkende, for der var jo simpelthen indbyggere i alle hjørner med guirlander på tværs af rummene. Så inden jeg så mig om, så måtte jeg også lige støvsuge alle lofterne, så det blev vel omkring 400 kvm støvsugning på en søndag.
Jeg kan sige det med det samme: Jeg hader at støvsuge, det keder mig helt vildt. Så der kommer til at gå lang tid igen, før jeg kigger så meget op.

Men nu skal du bare se hvad der ellers kom ud af al den rengøring. Jeg flyttede simpelthen lidt om i spisestuen. Lidt fornøjelse med rengøringen og den støvsugning kom der.
Det var jo blevet bidende koldt i går, så jeg måtte ud og hente mine oliventræer ind.
Dem der ved en masse om planter og træer vil sikkert tænke, at det går simpelthen ikke at have dem indendørs. Men jeg synes det ser vildt hyggeligt ud med lidt fransk stemning i spisestuen og så må de træer overleve så længe de kan. De overlever i hvert fald ikke udenfor.
Døm selv:)
Så imorgen, må jeg vist hellere få købt nogle underskåle til mine oliventræer. Billedet er lidt mørkt til trods for, at vi har vinduer fra gulv til loft overalt, men der har kun været gråvejr og rusken i træerne hele dagen i dag. Uha, vinteren med sne er nær.

Kunsten på væggen kan du købe her i Butik Frede K. , men kisten har jeg selv fundet for mange år siden på et loppemarked på Søborg Hovedgade.

1 kommentar:

  1. Hej Ann-karina, siger Birgitte :)
    Flotte træer... og billede :)

    SvarSlet