onsdag den 3. november 2010

Julehat og iskager

Jeg har mange hatte på i løbet af dagen og i de seneste 48 timer, har jeg simpelthen skulle skifte hat ligeså hurtigt som bladene falder af træerne. Jeg nyder hver en stund og i dag fandt jeg også min julehat.

Jeg tog i Netto sammen med Phillip i eftermiddags. Nemt lod jeg mig friste af hylderne fyldt med juleknas og andet godt.
Phillip er ikke altid nem med "nye" fødevarer, med andre ord jeg har nok gjort ham lidt kræsen. Men sidste år forsøgte han at bide i en clementin og han var vild med dem. Så nu er det ham der fylder vognen med clementiner og jeg finder brunkagerne.

Da vi så kom hjem, så vimsede Xandar rundt med en reklame i hånden og spurgte om jeg havde hørt klokkerne på vejen hjem.
Klokkerne? "Ja mor, dem fra den blå isbil."
"Øhhh - is?" Jeg, som kom hjem i præjulestemning med clementiner og brunkager, skulle straks se den der reklame fra isbilen og de der sandwich is.
Han er helt vild!
Jeg håber ikke isbilen kommer for tidligt på lørdag, for så ser naboerne pludselig en kvinde løbe op ad vejen, formentlig kun iført pybuks, vinterfrakke og med en hue langt ned over ørerne for at skjule strithåret. Egentlig ikke for at købe is, men for at indfange en dreng på 4 år, der er i fuld galop efter isbilen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar