mandag den 30. maj 2011

Tilbage til Conversestøvler

Jeg har haft en fantastisk weekend, med hygge, afslapning og barnedåb.
Jeg har faktisk holdt Amiofri både lørdag og søndag, det har været tiltrængt.
Lørdag "stak jeg af" med min veninde kl. 9 til en tur til Kolding og vi kom hjem kl. 17.30 til mad på grillen og hygge, som vores mænd havde arrangeret uden vores viden.
Søndag var vi på Fyn til barnedåb, så det har været ren afslapning og hygge.

Det lykkedes mig at finde et par sko jeg kunne holde ud at have på, efter jeg har haft besøg af et søm i min fod.

Foto taget i kirken

Karla Kjolen skulle jeg selvfølgelig have på, så med et par Conversestøvler, så var det lige i vinkel.
Fantastisk at Converse er tilbage i alle mulige nye farvenuancer. De glade 80´ere og 90´ere med Converse, BALL trøjer i neonfarver, og Salomon skoletasker, husker du dem?
Jeg har allerede forelsket mig i et par brune Converse læderstøvler med foer til efteråret:)

4 kommentarer:

  1. Hej Ann-Karina.

    Sikke en fin blog du har og dejligt med dit skriver ri, frit fra hjertet. Jeg vil glæde mig til at følge din blog og Converse er et must:-).
    God weekend
    Kira

    SvarSlet
  2. Hej Kira

    Tusind tak for dine fine ord om min blog og fordi du har lyst til at læse med:)

    God aften

    Stor hilsen
    Ann-Karina

    SvarSlet