fredag den 13. maj 2011

Superkvinder!

Jeg kan jo ikke blive ved med at skrive: "Det er længe siden blabla...." men nu sidder jeg igen med denne ihhh det er jo bare at få skrevet ned med det samme, når du har noget på hjerte. For tro mig, min hjerne kører jo rundt konstant med tanker og idéer og grin, også med de mange ting jeg så gerne vil dele ud.
Dagens sjove indslag, min undren over hvorfor, sidste nyt fra hytten og ikke mindst mit hjertebarn.

I stedet for en lang tale om dårlig samvittighed og jeg burde, få det nu bare gjort osv, så sidder jeg jo ligesom ofte foran en pc dagen lang. I skrivende stund vender jeg mig rundt og blot her på vores kontor, er der 5 jeg kan vælge imellem. Altså, hvor svært kan det være...

Nu kommer jeg til sagen. Superkvinde!
Jeg har nemlig noget jeg gerne vil dele med dig, som måske sommetider bare føler, at det "at slå til" ikke er nemt eller vil være i tvivl om dagen imorgen bliver bedre, eller som jeg der undskylder for ikke at skrive på min blog dagligt eller ihvertfald lidt oftere. Så tænker jeg, når jeg hører dette, jamen jeg har da bare været superkvinde med noget andet i mellemtiden.



Og dig, dig og dig (du ved selv hvem jeg mener), som jeg sender et dagligt smil, du ved godt, at jeg synes du er en sej Superkvinde og du gør det fantastisk!

Mens jeg husker det. Xandar sagde forleden dag til mig:
"Du er dejlig mor. Du er så dejlig, at jeg er lige ved at prutte i bukserne."
Skøre unge. Skønt!

1 kommentar:

  1. hahhaaahhhaaa hvor er det en elskelig bemærkning!
    God weekend skønne kvind'

    SvarSlet