mandag den 17. oktober 2011

Let på tå

Der kom lige en disco queen op i mig et kort øjeblik i dag.
Jagten på en neglelak i Thisted i dag, fik mig forbi et butiksvindue med disse stiletter.



Sommetider falder mit hjerte for noget helt andet end min sædvanlige stil. Når en beklædning eller et tilbehør skiller sig ekstremt ud fra alt det andet og det er så gennemført med ping og pang, så holder det simpelthen for godt.
Jeg købte dog ikke disse sko, selvom jeg er sikker på, at det ville se vildt godt ud nytårsaften med den sorte kjole og glimmer der drysser af overalt hvor man træder.
De var desværre kun tilbage i str. 36 og det var lige småt nok til mine fødder, så jeg må op på tå i nogle andre stiletter næste gang jeg skal danse og "svinge træbenet".

1 kommentar:

  1. Elsker også alt der blinker;-)

    Jeg købte for nogle år siden et par sandaler som havde samme slags glimmer og jeg kom da lige til at savne dem big time.

    Håber du har det fantastisk, vi har en telefon samtale tilgode;-)

    SvarSlet