søndag den 17. juli 2011

Traditioner

Traditionen tro, så skal vi have pandekager når vi kommer op til Klitmøller hos bedstefar.

Det er så fantastisk at komme herop. Her oser af hygge og roen kommer over mig i samme øjeblik jeg kører ind af indkørslen. Med åbne og kærlige arme bliver vi mødt og kaffen er altid klar. Mit store frirum er heroppe i Klitmøller og jeg nyder hvert et åndedrag fra det friske hav og det helt specielle lys der er fra havet. Heroppe kan jeg simpelthen ikke andet end slappe af.

Phillip har lavet disse fantastiske pandekager, uhm de smagte godt:)

Indtil på fredag skal vi være her, ungerne og jeg. Fredag finder vi Jesper et sted i Jylland og tager i sommerhus og går helt "offline". Vi har dog en "pind" til internettet med, hvis der skulle opstå noget helt og absolut akut på Amio.dk, men ellers så skal vi holde ferie alle sammen i en hel uge. Jeg glæder mig utroligt meget, for det er tiltrængt med en lille ferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar