fredag den 22. juli 2011

En krabbeklo kom forbi

I Klitmøller hører der sig også krabbeklør og hummer til.
Bedstefar har været ude og sætte nye garn, så i næste uge skuller der gerne være et kuld mere, men disse skulle nydes i dag.


Billedet blev dog først taget, da jeg havde nydt en mad, for det er bare med at holde sig til fadet, for der er nogle meget garvede krabbeklør-pillere i denne familie, så det går bare stærkt med de store madder.
Jeg må sande, at jeg er ikke så hurtig på fingrene endnu når der skal laves store krabbemadder, men jeg kommer da efter det.
Jeg savnede nu Jesper, for han er som en gentleman hvad det angår. Han laver med glæde en stor mad til mig, det går hutigt og så er der kun én der har fedtede krabbefingre. Jeg tror nu også det er fordi, at han sidder med det skæve smil og tænker, du godeste hun får jo aldrig noget at spise med det tempo.
I dag måtte jeg selv og det gik nu også meget fint og jeg er bestemt ikke gået fra bordet sulten.

1 kommentar:

  1. Namme-nam! Kan mærke jeg trænger til lidt frokost... (Og mon ikke aftensmaden bli'r noget med skaldyr her i huset... nu er jeg jo vildt inspireret!)

    Go' ferieweekend! :-)

    /Lisbet

    SvarSlet