søndag den 26. juni 2011

Det kommer snigende

Jeg begriber det simpelthen ikke. Jeg sidder her under en dyne og fryser, næsen løber, det kradser i halsen og mit hoved føles som om jeg har været ude og buldre hele natten. Jeg orker det simpelthen ikke, men en forkølelse er ved at snige sig ind på mig.

Jeg kunne forstå det hvis jeg sad og delte kontor med 15 andre personer og havde sluppet sokkerne, det sker nok i næste uge med de 30C eller havde været i nærheden af en med en tom kleenexpakke. Det bliver en meget lang uge, er jeg bange for.

Batterioplader
I fredags sendte jeg min store dreng afsted på ferie med sin farmor. De er taget til Kroatien, åhh bare det var mig der kunne få lidt varme og sand imellem mine tæer.



Jeg ser ham først igen om 14 fjorten dage, men jeg ved han har det godt og det hjalp på savnet at få en sms i dag hvor han skrev, at det var super fedt og han ringer på lørdag. Jeg glæder mig allerede...

Da jeg havde afleveret ham i trygge hænder, skulle jeg mødes med en veninde i København, jeg havde nemlig sendt et nødkald ud: "Hjælp, jeg trænger til at få mindsket mit "ø-kuller", vil du lufte mig lidt i København.?" Det var så skønt, at komme tilbage til byen, mærke og se den store mangfoldighed, spise på vores bar hvor vi tidligere har drukket store cocktails hele natten og så slutte af med en stor CafeLatte fra Baresso. Home, sweet home.
Til trods for, at jeg var på vej tilbage sydpå igen kl. 19.30 så var det lige hvad jeg trængte til. Frisk luft vil jeg ikke kalde det, men ny luft under vingerne. Sikke et energiboost og nu sidder jeg her som en vingeskudt pipfugl med hovedet på skrå, med blanke øjne og jeg føler mig bestemt ikke frisk.

Jeg glæder mig til vores ferie ved Vesterhavet og få en anden slags opladning af batterierne og jeg håber vejret bliver som i næste uge, for ellers vil mine fødder da komme til at se sådan ud. Med mindre jeg ikke har smidt sokkerne til den tid.


Amio.dk
I dag har det stået på "Drømmeland" på Amio.dk. Dette er første skridt hen imod noget nyt vi leger med. Som så ofte før, så har vi idéen og ved hvor vi skal hen og så er det egentligt et spørgsmål om, at kaste os ud i det og se hvad det udvikler sig til. Har du fortalt hvad du drømmer om?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar