fredag den 2. september 2011

Ærgerligt, at du gik i mandags

Vi burde nok have taget en robåd med os i mandags, da turen gik fra Tappernøje til Herning.
Det regnede hele dagen og aldrig har jeg været så gennemblødt af regn, da vi løb fra vores parkerede bil til Boxen i Herning.
George Michael koncert var i vente.

Det var jo som forventet en meget anderledes koncert, end den vi var til i Stockholm for nogle år tilbage.
Bevares, hans stemme kan jeg ikke sige noget dårligt om, men han nåede ikke rigtigt ud over scenekanten på samme måde som i Stockholm.

Tilgengæld så fortalte han meget om sit liv og hvilken betydning den enkelte sang havde for ham, så jeg fik en anden slags oplevelse af George Michael, end blot sang og flot sceneopsætning.

Som afslutning på koncerten, fik vi ikke blot ét ekstranummer, men hele tre.
Det var en fantastisk afslutning på en god og stemningsfuld koncert. Oppe på scenen var hans kor og få instrumenter trådt frem og så fik vi ellers alle de gode gamle hits, så mit træben og hofterne kom i svingninger, alt imens vi alle stod og klappede og skrålede med.

Desværre var der allerede en del, der havde rejst sig for ikke at skulle stå i kø for at komme ud, men come on, det er jo ikke Parken vi er i... Ærgerligt, for det var nok et af de få øjeblikke han kom lidt ud over scenekanten.

Ingen ville give slip, så efter en lang klapsalve, så kom han igen og sluttede af med; I Remember You og det vil jeg også gøre:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar