lørdag den 17. september 2011

Har du fået sat dit kryds... i din kalender?

Det er nu egentlig ikke på grund af dårlig planlægning af min hverdag, at jeg ikke har fået skrevet længe på min blog.
Det har været en prioritering, at lukke ned for computeren i ordentlig tid hver dag, for også at have fritid og familietid og nu hvor jeg hverken kan trylle eller er i besiddelse af en krystalkugle og ved hvordan morgendagen ser ud, så har jeg været benhård i arbejdstid og fritid. Det er så gået ud over min skrivne stund her på bloggen i min fritid.
I den seneste tid har projekterne væltet ind og flere har overlap og må laves samtidig for, at alle trådende hænger sammen i sidste ende.

Apropos fritid og arbejde, så har vi lanceret Krea Kalenderen på Amio.dk, så vi alle på Amio.dk meget nemmere kan planlægge og overskue både fritid og arbejde.


Besøg Krea Kalenderen på Amio.dk her

Denne kalender er første spadestik til de kommende projekter vi er i gang med, så bær over med mig kære læser, jeg er tilbage igen så snart jeg har tiden og overskuddet til, at dele lidt om livet bag Amio.dk og hverdagen i Udkantsdanmark.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar